"vart får jag allt ifrån?.. glögg!"

"fuck *** fyllde år igår.."

mitt internet har legat ner ett tag men nu är jag right back on the horse(stavning?) igen! igår var jag på rep med b&w, det var pinsamt men det gick bra. tror jag. sen åkte jag hem till mamma och åt samt träffade teo och sötnora som var på besök. sen vart jag upphämtad av en marcus och alexandra. vi åkte hem till pappa och kollade på film med alexander.

idag åkte jag och alexandra till täby i hopp om saker att fynda. jag köpte tops och en snygggg ring, hon köpte.. en ögonbrynspenna. nu ska vi packa ihop grejer här och sen åka hem till alexandra, äta en romantisk middag för två, fixa iordning oss för att sen åka och parta på en inflyttningsfest i solna. kommer bli kuuul! mer om hur det var där imorgon. nu ska vi packa, kyss!

Kommentarer
Postat av: Lilli

Jadå det gick bra! :)

2009-01-31 @ 18:18:19
Postat av: sofia

haha lovely

2009-02-01 @ 11:48:42
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0