give it back.

godmorgon.
nu ska jag berätta om min "fartfyllda" och stressiga gårkväll. det började med att alexandra stressade hit och då bytte vi om, sminkade oss och åt middag på ca tio minuter. sen fick vi småspringa till tåget och sen vid östra vart det buss. mer om den fyrtiofem minutiga bussresan säger jag inte än att det var en duktigt snygg kille på bussen. nåväl, vi skyndade oss mot vilket håll nu fryshuset låg åt och hamnade först med alla skeatare och sen massa handikappade.

fick fråga om vägen och då hittade vi det lilla lilla stället som birds & words skulle spela på. där träffade man på några trevliga människor. och när dom slutat spela så var det bara rockband efter så vi begav oss hem igen. rättare sagt hem till mig och gjorde ingenting.

och jag vet inte riktigt hur min dag ser ut men jag är jävligt hungrig och ska nog gå och leta fram nått äckligt att äta. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0