tvåtusennio och en jobbigt lång text.

vart inte mycket bloggning igår men det fanns en anledning -allt för seg i pallet. men nu ska jag berätta lite om vad som hänt dom senaste två dagarna.

nyår. började med en jävla massa åkturer hit och dit för att fixa massa saker. tillslut kom jag hem vid sex tiden och hade inte fixat mer än att jag hade tänkt sätta upp håret i en knut. kläderna var inte valda, sminket var inte gjort, ugnen var inte på, köttet var fortfarandra ogjort och man kan säga att jag hade lite panik. alla började rulla in titt som tätt. det vart god mat, ölspelet, efterrätt, en bölande jenny som sa "fan va fint du gjort fia" flera gånger om (nej hon var inte nykter) och sen ett x antal skratt och prat om snygga killar. vi drog till centrum där vi mötte upp alexandra och emma. träffade även höjdarna emma och anna! vart chockad. det bar av mot flygfältet och vi fick gå en bit tills vi kom till vårt mål.

väl där var det inte så kul så jag, alexandra och emma knallade vidare mot centrum och sen hem till fredric som hade party. var där en stund och drog sedan med oss pb till en åbybacke vid tolvslaget. där var det många härliga människor och jag fick min nyårskyss, kanske fler. hm. sen hem till fredric igen där erik nu hade anlänt och vi stannade där tills tre tiden så mamma kom och hämtade mig och alexandra. somnade på stört och hade det skönt. har förövrigt lite väskor här hemma som folket dom tillhör får komma och hämta anytime :)

igår. jag och alexandra åkte till centrum för att köpa lite götte (det vart en del) och hyra film, the mist. inte bra, hyr den ej! alexander, linus och martin kom hit igen och dallrade. alexandra drog, söm förra gången, hem efter filmen och då bestämde vi (läs: jag) oss för att kolla på mirrors. skule nämligen aldrig våga sen den själv så jag utnyttjade sällskapet lite. vi tog alla för givet att det gick ett tåg tjugo över ett så dom rullade iväg till tåget då. får senare ett samtal som ber mig gå in på sl och kolla. det sista tåget vig tjugo övet tolv.

suck! dom gick hit och hämtade strumpor, mössor och vantar, så nu befinner sig hela mitt strumplager sig i lindholmens djupa djungel. men dom behövde dom i och med att dom skulle GÅ hem. jävla idioter. men tro inte nu att dom inte kunde sova här, åhnej! dom fick. dom bara ville ha en upplevelse olikt något annat. ännu en gång: jävla idioter. nåväl, jag somnade vid typ halv fem tiden. (ja en liten del av mig ville sitta uppe och vänta på ett sms om att dom var hemm, hej mamma!) jag fick det tillslut och sen somnade jag.

fan vilket äckligt långt inlägg. sorry som fan! men kyss.


Kommentarer
Postat av: jenny

kan du hålla tyst eller!! du hade ju gjort jättefint och jag var stolt, okej ?

2009-01-02 @ 23:54:25
URL: http://jnx.blogg.se/
Postat av: sofia

haha visst! var lite kul bara :)

2009-01-02 @ 23:57:03
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0