so today.

fick lite saker av mor min. en klänning, en mysig siden(?) tröja/klänning, ett par trosor och sen sovshorts typ. skorna är ju inte så nya, eller jag fick dom med klänningen, fast jag var tvungen att byta dom till några mindre storlekar. jag är inte så high på det där med utländska storlekar..
  

sen så var det ju skola idag, wiho..
 


ni som tvivlar på att anna är så "härlig" som jag förklarat kan ju ta en titt. sådär sprang hon runt ett bra tag, jag fick tillslut väskan och gick tillslut till tåget. partiet mellan "jag har sofias väska" och ett gnälligt "neeeej" låter som hon ett riktigt moggisbarn. men det är min vardag gott folk. älskar hennes tillfälliga röst, JAG HOPPAS ATT DU ALDRIG BLIR FRISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0