palle(läs: kalle) kuling, my love.

imorse försov jag mig. sen hade vi tråkig gympa och därefter mat. eller macka och festis. och sen en liten osmigit bak-kollning från några personers sidor.. haha kul. sen hade vi svenska och efter det slutade vi. stannade som vanligt kvar i skolan och anna tog min väska, stängde in den i ett skåp och låste det. tack idiot. när jag satte mig på tåget så satt det ett par snettbakom mig som skulle hålla på att pussas hela tiden, och sen gjorde i<3u genom fönstret när ena skulle av.

vad i helvete. nejmen jag mår bra. idag ska jag plugga och sen bara göra ingenting som vanligt. tagga som satan tills imorgon också. fan va jag är pepp! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0