och jag hatar när alexandra blir vän med en person jag pratat med en gång på facebook.

idag. masade mig ner till tandläkarn ful som satan i mjukisar och apblött hår. livet är underbart. jag hade tydligen början till två hål och det var en jävla massa saker jag skulle använda. fast ett av hålen var sen förra året så jag är nöjd. fick med mig en tandborste och sen gav jag mig på ett försök på att hitta ut. vilket jag inte gjorde! var såå nära på att fråga någon men tänkte att jag inte vill bli igenkänd sen av alla elaka tandläkare som tjejen som inte hittade ut från tandläkarns lilla lya.

det vart en massa om tandläkarn nu. hm. idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. eller vi kanske skulle ge oss på att gratta alexander idag istället? det återstår att se. måste väl börja göra mig iordning för skolan nu antar jag. IDAG KOMMER EMMA TILL SKOLAN! woho! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0