my dreams.

har haft världens sjukaste drömmar inatt. en började helt vanligt. jag satt här hemma, framför datorn. du skriver "lyssna.." och sen lite om att vi kan vara vänner, igen. och sen slutar det med att vi sitter i min säng, hemma hos dig och pratar helt vanligt. som o, vi känns varandra i hundra år. och sen så kom dom familj in och jaddajadda. drömmen tog slut.

den andra drömmer började utspela sig hemma hos martin. hans hus såg lite annorluda ut och man kom in direkt i hans kök när man kom in. så där var vi. helt plötsligt började det banka och kastas stenar på huset (det var några killar). hans mamma går ut och kollar, hon dör. sen så vart vi vettsskrämda (stavning?) och flydde där ifrån. men dom följer efter och dödar typ alla som kommer i deras väg. vi alla skringras och tappar bort varandra helt och hållet. sen så håller den jakten på ett tag och tillslut hittar dom mig, sist av alla. då visade det sig att dom hade förvandlats till tjejer och att man inte alls dog när dom tog en. nej! dom förde en hem till mig på en fest med massa sköna människor. vafan?!

aja, min granne bodde i alla fall inte kvar så det kan gärna slå in. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0