let me be the one that shines with you.

mmm vaniljbullar. idag började jag som sagt tio och slutade halv tolv. jag hade matte. känndes lite onödigt att komma dit bara för det men hon går igenom olika saker varje gång så man måste. vi ska också ha prov om en vecka så är man smart går man på alla lektioner. vet inte riktigt hur det kommer gå för mig men det återstår att se.

ikväll. jag tror det var sagt som så att jag och alexandra skulle se på film och äta ben&jerry´s men hon skrev för ett tag sen att dom kollat på film hela dagen i hennes klass så hon inte orkade. eller nått liknande. åh suck. vad ska vi gör då då?

försöker förresten ladda upp bilderna från min mobil till datorn från igår och lite sånt men nått är väldigt fel. med andra ord: går det inte. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0