jag saknar inte dig, jag saknar det vi hade.

och det är när alexandra skickar sober - klarar sig själv till mig som allting känns så.. dumt? fel? hopplöst? jag måste plugga men finner ingen ork. jag måste ta bort sminket men finner ingen ork. jag måste städa mitt rum men finner ingen ork. jag måste börja träna, men ännu en gång finner jag ingen ork. och sen så saknas det pengar till att jag ska ha råd med det också. vilket suger. jag behöver det. borde sluta småäta som min tandläkare sa åt mig att göra. haha.. fyfan.

det känns också lite hopplöst det där med kärlek. över ett år sen det inträffade sist. eller.. egentligen inte men det vet du ju inte om. lika bra kanske. men det är som jag sagt förut "jag saknar inte dig, jag saknar det vi hade". ibland kan allt bli lite för mycket bara. i bloggarna läser man om alla och deras fantastiska pojkvänner som lagar middag, bakar och bara är allmänt mysiga. okej we get it, ni har det bra! men ge lite till oss andra nudå. men det är bra att man har sina underbara göllevänner i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0