im not gonna teach your boyfriend how to dance.

idag är det dans som gäller för mig och alexandra. det är nån gratis sak där på emmas skola (tror jag?) och då ska vi självklart prova på nått. får se hur det kommer gå, men vi blir nog förmodligen proffs. men.. vad ska man ha på sig? är det mjukisar och en stor tröja/linne som gäller? eller ska man vara lite mer "uppklädd"? hm.

förövrigt hålls det på att fixa och donas ganska mycket här hemma. pappa fixar en sak här bredvid mitt rum (som låter mycket och väckte mig runt halv tio) och sen så är det någon gubbe här som ska lägga in en matta eller nått i badrummet. hoppas verkligen det blir snyggt för annars kommer jag hålla den dörren låst varje gång några av mina vänner kommer på besök.

jag är hungrig men vågar inte riktigt gå ut.. nej det får bli the hills och en kurrande mage tills vidare! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0