im in love with you, how can you not know that?!

dansen. fan va bra vi var! ..eller? vi gick på streetfunk (eller nått) och sen streetdance. jag försökte hänga på så mycket jag kunde men vissa har mer talang än andra. dvs jag och alexandra är inga naturbegåvningar. men det var kul. och vissa vart svettigare än andra (kolla bild tre så kanske ni har någon aning om vad jag snackar om). såg några snyggingar så det gjorde saken bättre. sen vart jag lite förälskad i dansen commercial och skulle mer än gärna vilja börja på det. har försökt hitta någon bra video på hur det ser ut men hittar ingen där dom dansar som dom gjorde där.

 
  
 

sen åkte jag och alexandra hem, emma skulle stanna tills nio. iddi.. hur som helst åkte vi hem till henne och avnjöt en god middag och sen mys på hennes rum + lite roligt människolagg. haha, patetiska jävel.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0