i wish you could see me.

matteprov. när man frågar mig hur det gick på matteprovet så ska jag säga; det beror på hur man ser det. om jag hade gått i trean så kan jag säga att det gick skitbra! men nu gör jag ju inte det.. så det gick väl inte så jättebra. men min lärare gillar mig i alla fall. slutade elva och då bar det iväg till vallentunaskolan och söka upp hannes för biljetterna tills ikväll. men innan fick jag stå ute ett bra tag i brist på en liten liten tia som saknades. och då kom räddaren i nöden
-linus- och gav mig en, tack gulle! :) vart lite snack med elin, vendela och erik också. trevligt!

nej nu blir det till att hitta någonting ätbart och vänta på att alexandra ska sluta. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0