i think im in love.

igår var en ganska busy dag så nu tänkte jag ta mig tid att berätta om den! det började med att jag åkte in och mötte upp erik, martin och hannes i stan. där lodade vi runt ett tag och jag köpte inte ett ända dugg.. sen åkte vi till en musikaffär och efter det skildes vi åt och jag och erik åkte till gamla stan där vi mötte upp miranda för en fika :) det vart på ett helmysigt ställe precis vid tunnelbanan. efter att ha suttit där en timme så begav sig miranda till teater och jag och erik fortsatte att sitta där och häcka eftersom att vi inte ville ut i det kallavädret och för att vi hade lite tid att döda. några timmar kvar tills oasis.

satt där en timme till och sen begav vi oss mot globen. i början var det inte så värst många där och , the caesars, förbandet var totally awesome! men ingenting jämfört med oasis. WOOAH! jag försökte förtvivlat att skrika halsen av mig i hopp om att bli hes, men icke. inte ens lite. fanfanfan. jag som skrek så mycket.. erik hade mest koll på hur många nertrampade människor vakterna fick håva upp. nåväl, det kommer in bilder och en video sen :) kom hem runt tolv och då var jag ganska slut så jag gick direkt och la mig.

vaknade upp av den äckliga väckarklockan, hoppade in i duschen, klädde på mig och ivääg. orkade inte ta bort sminket igår så det var på. haha. aja, skolan var bra men så jäävla tråkig. höll på att somna varannan kvart. inte så kul. men nu är jag hemma och har satt på mig myskläder, tagit bort sminket och bäddat ner mig i min säng. ska nog slå på en film nu också. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0