i feel like breaking down.

i täby. det var mening att vi skulle in på h&m och kolla efter nått till david men istället vart det en söt kjol till alexandra och ett par underbara underbara underbara skor, ett par trosor, två ringar och sen hårspännen till mig. juste, sen köpte jag ett par as söta hårspännen på glitter och sen ett bestfriends halsband....... jag är nöjd.

sen åkte vi hem till david och fikade samt lekte. (kommer kanske bilder.) åkte ner till tåget men missade det eftersom att vi trodde att det skulle komma på andra sidan. vandrade hem till alexander och väntade där tills nästa tåg gick. nu är jag hemma och på lite märkligt humör. men det är väl okej.

i morgon. börjar tio och slutar halv tolv. känns skönt. vet dock inte vad jag ska göra i morgon men det löser vi. nu ska jag fortsätta kolla på cake på trean. den är söt. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0