i don't wanna be lonely. i wanna be with you.

igår. det var ju som så att alexandra och jag lagade middag, bruschetta. mumma! och sen kom emma och joinade oss. vi åkte till mamma och sen kom killarna. vi kollade på tv, spelade spel, snackade, dansade, fick besök av polisen (ingen big deal) och sen åkte emma och martin hem. då åt vi hallonsorbet och berättade spökhistorier och läskigheter. usch vad jag var rädd! trodde jag skulle dö, på riktigt. vi fyra tryckte ihop oss i en säng men en trillade ut så han gick och la sig i min säng. men efter allt "jag tror jag hörde nått!" (mest från min sida, ssch. säg inte till någon) och ett krash med julkula (sjukt läskigt i och med att vi var på övervåningen och det hände där nere, jag d o g !) senare så somnade vi runt fyra tiden.

idag. vaknade upp vid nio då jag skulle gå på toa, möts därefter av alexandra i trappen. "hei" säger hon. och sen så skulle hon åka och kolla på handboll, vid nio tiden alltså. helt sjukt tidigt. vi andra gick upp och käkade frukost, vid nio tiden alltså. sen kollade vi på filmen what happends in vegas. sen bar det av mot tåget och mot handbollen för in del. åkte därefter med alexandra hem till henne där jag och hon (mest jag) lagade middag till familjen klein. gött vart det! mästerkock nästa? hm. sen så vart det snabbdusch och val av kläder till bion med killarna. yes man vart det. helt okej rolig film. kom hem för ett ganska bra tag sen och jag tycker att kvällen, faktist hela dagen, vart mysig :)


kocksofia :)

nu ska jag antingen fortsätta tråka lite lagom här framför djävulsburken eller så kollar jag på film. har inte bestämt mig. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0