how could this be done by such a smiling sweetheart.

hejhejhej hemskt mycket hej. idag var skolan ganska kul faktist. fast stackars emma som ligger på ett sjukhus ägnade vi några tankar till. hope your still alive! vet inte riktigt vad mer jag ska säga om det. låter bilderna tala för sig själv..

vi hade mattediagnos. alla var tysta utan vi som fnittrade åt lite allt möjligt. så som det ska vara alltså.
  
  

jag var i alla fall ärlig..

jag sitter här och hoppas på att pappa ska komma hem och laga middag, är lite hungrig förstår ni. sen kanske göllerömpa alexandra komma hit :) längtar lite kanske. men hejdåhejdå. kyss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ägnade ni några tankar åt mig? :) åh va snällt. Låg ju halft på dödsbädden kändes de som.

2009-01-22 @ 12:32:25
Postat av: sofia

ja det gjorde vi :) vi är snälla faktist

2009-01-22 @ 14:30:48
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0