but i can't let myself love you.

idag. åkte ner och mötte alexandra i centrum, hämtade samt upp oasis biljetterna. kunde inte längta mer. fan va kul det kommer bli. sen så köpte vi lite (läs: mycket) nötter och glass. INGEN GODIS! vi är duktiga. åkte hem hit och lagade "middag". linus kom och sällskapade. vi kollade på halva the notebook och sen ps. i love you. myste lite allmänt och sen var det dags för dom båda i omgångar att dra sin kos. tråkigt nog är jag ensam nu och jag kunde inte hata det mer. eller.. ett är helt okej. men det skulle inte skada med sällskap.

jag har redan valt kläder tills i morgon så det kommer nog bli en bra dag. plus att någon viss dude råkar fylla år.. hm. vet inte om jag ska på hockey med sebbe i morgon? upp till bevis. i morgon ska vi också åka skridskor på gympan. great.

jajuste, man kan mer eller mindre säga att jag flyttat till pappa nu. fast det är en annan historia. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0