äh jag vet inte.

när jag är på ett sånt här cp humör som jag är på nu så brukar jag klicka mig in på kategorin marvelous och lyssna på sorglig och töntig musik. det får mig inte att må bättre men jag försöker få fram en tår. ibland så som i the holiday. du vet inte hur länge sen det var sen jag grät. förut (ett bra tag sen) tänkte jag bara på dig, det räckte liksom med att tänka "jag kommer aldrig mer få vakna upp intill honom" och då kom floden.

men det funkar inte längre. hur mycket jag än försöker så funkar det inte. du kan skratta så mycket du vill åt mig och tro att jag fortfarande är kär i dig men där har du fel. jag vet att du har fel. det underliga är att jag ibland tänker tanken hur det skulle vara ifall att vi var vänner. ifall att vi kunde vara vänner. för dig. i guess we'll never know. eller äh jag vet inte. nu ska jag sluta prata strunt och slå på en film för att begrava mig i min säng. godnatt&kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0