äh, hundrafemtio sms på mindre än tio minuter. ingen big deal.

idag. jag somnade inte senare än halv fyra igår. fysatan va svårt det var. jag gjorde allt tror jag. räknade får, höll ögonen stängda i en halvtimme och andra saker. ingenting funkade. nåväl, skolan var faktist kul. tills jag vart spammad av två idioter dvs. det stog endast "timo" på varje sms. juste, anna hjälpte till lite med "sandahl" också. hate u. fyfan. som sagt: jag har aldrig vart så nära på att bryta ihop som då. det var helt sjukt. och det fanns inget stopp. det vibrerade utan uppehör i en minut, och sen igen. och igen. och igen. man kan lite lätt säga att jag var i chocktillstånd efter den "lilla" incidenten och ryckte till varje gång jag fick sms efter det. och fortfarande gör.

sen när jag satt på tåget fick jag ett litet roligt sms av allas våran erik: "sofia, du är head-huntad till birds and words. sjung upp." vart ännu en gång chockad och trodde han skojade men ju mer vi sms:ade desto mer förstod jag att han var seriös. så nu ser det ut som att ni kanske kommer se mig på en scen med dom under årets gång. kan bli kul. kan bli sjuktläskigt och kan uppstå scenskräck. we'll see.

nu är det dags att vänta på att alexandra ska komma hem och sen ringa mig. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0