where were you while we were getting high?

igår. då åkte jag och alexandra till stan, vandrade runt där i fyra timmar och sen vart det bio. australia, rad ett. wiho!.. aja tre timmar och femhundrasextio gäspningar senare, klockan var över elva och jag var sjuktjävlapissäckelkissnödig. suttit och hållt mig i typ en timme, don't ask why. sen vart det lite frågetecken över om vi skulle missa sista tåget eller inte men som tur var så hann vi. filmer var helt okej. jag hade dock högre förväntningar på den, tråkigt nog. kom hem runt tolv och somnade inte föräns efter ett. "sofia kan jag få ditt nummer" cirklade runt i mitt huvud hela tiden och fick mig att stanna uppe en liten stund till. gölle!

idag. tog mig en sovmorgon pga trötthet. men jag tog mig i kragen innan det gick så långt att jag skulle få för mig att skita i skolan. hände väl ingenting speciellt satte aa. vid åtta blir det tydligen till att kolla på lilla evelinas uppvisning av någonting. kan bli spännande.

ps. söndag klockan sju. pänkadpänkadpänkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0