terror.

vaknade denna underbara morgon av "somebody told me that you had a boyfriend that looked like girlfriend" osv. på högsta volym. det var min far, klockan åtta på morgonen. som fan inte ok. fick hjärtattack i och med att mobilen ligger precis bredvid mitt huvud. aja, får döda honom någon annan dag. och nu har jag lärt mig att den ringsignalen inte är den bästa. sen kunde jag inte somna om så jag satte på herkules, så jag somnade till meg's fina stämma "sånt trams lägg av, inte jag inte kär" eller var det när herka slaktade alla monster..

hur som helst, snart ska jag väl hoppa in i duschen, eller först ska jag nog äta frukost. ja så får det bli. håller på att dö av hunger. ska vara inne i stan vid halv fem så det är lite snabba puckar. eller tåget går halv fyra men ändå, bra att vara beredd. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0