alla hjärtans dag.

igår. åkte hem till miranda som hade en liten såkallad 18-årsfest. mycket trevligt! tills en viss person däckade och fick mig att söka upp kontakter på annat håll än att vara med honom. hmm wonder who? var dock lite läskigt när hennes föräldrar började rulla in vid tolv tiden men att festen fortsatte som tidigare. sen vart det en liten prommis till centrum med martin och robert där mamma hämtade upp mig. hemma vart det till att poppa popcorn och försöka figulera ut hur min dvd fungerade tillsammans med sebbe. det fuckade upp sig så jag somnade istället. smart.

  
  


idag. vaknade vid två och då var det bara att klä på sig för att åka till stinsen och klippa sig tillsammans med alla andra syskon -ett. det vart väl bra. klippte bara topparna men det ser ut som jag klippte mer. nåväl, sen bar det av mot mormor&morfar eftersom att den första nämnda fyllde år i torsdags. grattis grattis! sen efter lite gull med kusiner och andra vart det till att börna hem för man skulle vidare till åkersberga med den där alexandra. ja en timme senare, dvs tio, kom man iväg och var i åkersberga runt elva och sen skulle man ta bussen i typ tjugo minuter och då fick vi reda på att sista bussen gick tolv så vi kände att det inte riktigt var någon idé att försöka sig på att parta allt man kunde i typ en kvart och sen bege sig till bussen igen.

nej! vi åkte tillbaks med tåget och i roslags näsby bestämde vi oss för att ta tåget tillbaks (igen!) för att hoppa av i hägernäs så att sebbe kunde hämta oss där och så att alexandra kunde få lite mat i sig. och jag, höhö. ja så nu är jag här, förvånansvärt inte trött och funderar på att kolla på nån schysst rulle. men brb på det, godnatt&kyss! jajuste träffade även josefine b och erika i åkersbergas djupaste centrum, otippat!

  
alltid lika kul att ta kort när någon skakar loss i ansiktet! min favorit är simon (mellersta).
helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0