your face is a crime.

för att fylla på det dära "jag är så effektiv"-inlägget så kan jag säga att jag diskat ännu mer, gått och handlat, satt på diskmaskinen (lovar!!!!!) och sen bakat kladdig kladdkaka. fast jag lyckas aldrig riktigt få den sådär kladdig. bara nära till torr. typ. men jag jobbar på det!

i morgon. kanske blir rep, men jag vet inte. oklart. sen så ska jag antingen äta god middag hos mamma med någon finska eller åka till stan och hämta kusinerna från skolan/förskolan. får se hur det blir. åker kanske in till dom senare i morgon istället, ska nämligen vara barnis på fredag. och med det vill jag säga m o n e y ! woow, gillar rejält. och jag får ännu mer pengar om jag åker in tidigare i morgon så det är ett litet dilemma. aja nu babblar jag bara, funderar på att gå och lägga mig nu, är en aning trött. konstigt nog. meeeen ja.. godnatt och framför allt; kyss!



kände mig lite arty ikväll. ni bör veta att detta tog typ två timmar. åh så jobbigt. men ja, jag är lite av en perfektionist så det kan vara därför det tog så lång tid. men jag är ju trotts allt picasso, right?

ps. det som liknar ett bitmärke bredvid min mun är kladdkaka-deg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0