the fray - you found me.

igår. var som vanligt i skolan och sen vart det täby med emma och anna. eller rättare sagt mcdonalds........ inte ok. vi satt där i över två timmar och skrattade. det vi gör bäst. sen tog vi oss i kragen och drog oss hemmåt. jag åkte hem och åt för att sen åka hem till emma där dom höll till på lite kladdkaka. trodde jag ja. det vart missbildade chokladbollar som emma försökte trycka i en banan i. ni som känner mig vet att jag hatar bananer så det var inte heller så ok. morr. sen fick man skjuts hem av annas pappa, hon körde och jag var rädd att jag skulle dö. men det gjorde jag inte.

  
  
  

haha var bara tvungen att lägga upp den här, du är så snygg! :D

idag. vi hade resursdag utan sovmorgon och var tvunga att lyssna på treornas redvisningar om deras projekt. visst var det väldigt nyttigt att höra hur dom hade gjort och vad man skulle tänka på med det var freezing cold och jag höll på att somna hela tiden. sen var det extramatte och nu sitter jag här. i morgon har vi matteprov (igen!) så jag måste plugga lite enheter snart. inte kul. save me?

nu ska jag gå och göra en "alexandra sallad" som består av pasta, tomat, avokado, fetaost och bladspetat. fast jag saknar det sista nämnda. nåväl, you know i love u bästis. (sorry för hur läget ligger till just nu). kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0