summer plans.

ahopp, change of plans. ska hämta dom vid tre. en och en halv timme. what to do?.. lite lustigt att jag fick tre hundra av lina igår för att köpa mcdonalds och kanske en film idag, och av pappa för att köpa mat till en vecka fick jag två hundra. nåväl, jag klagar inte. har typ fått en veckas sommarjobb här inne också. till teo och hans kompis. najs. har kommit på att jag har planerat in en del saker tills sommaren utan att jag märkt det. eller alltså utan att jag lagt märke till att jag gjort det. om ni fattar.

jag ska sommarjobba på gotland, jag ska sommarjobba här, jag ska till peace&love med erik och några, jag ska till västkusten med alexandra, sen så efter sommarlovet ska jag (kanske) göra en väldigt rolig och spännande sak med emma och anna. men det tänker jag inte skriva så mycket mer om! ser fram emot det i alla fall, hoppas det blir av.

det kliar för övrigt som fan på min hals, måste klia men då ser det ut som att jag antingen har sugmärken eller som att någon har tagit struptag på mig. hm. aja, jag ska nog gå och leta lunch nu. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0