söndag klockan sju och den artonde februari.

då var denna fredag i full gång. har som sagt varit på cosmonova med naturkunskapen och det var sisådär. kallt som satan var det, och det gillas inte. snart ska jag in i duschen och om en timme ska jag ner mot nova och på the rep med b&w. får se hur det går denna gång. efter det så ska jag möta upp jenny och miranda för lite mysig quality time. vi vet ju dock inte vad vi ska göra än men antagligen blir det till att dra ut eller filmkväll. känner att jag mest lutar åt det sista alternativet men vi får se :)

är grymt hungrig så kyss.

ps. miranda vart nyss uppraggad (han ville bjuda på fika) av en oful tjugoåring. men hon sa nej. idiot?


Kommentarer
Postat av: mireeee

HAHAHHAHAHA

FAAAAN! DET VAR SERIÖST DET STÖRDASTE I ÅR

2009-02-06 @ 19:32:29
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: mireeee

hahaha schysst :D

2009-02-06 @ 20:12:55
URL: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0