shit happens, apparently.

igår. vandrade hem till familjen dahlens hus där vendela, miranda, elin och malin som kom samtidigt som mig var. efter ett tag kom becca också. sen var det middag: sallad, kyckling, pommes, melon och lite gott. då började folket rulla in. och kvällen bestog i stora drag av väldigt väldigt blandad musik (allt från malins schlager från kamphund från indiepop till hiphop), prat, vattenpipa, lund-snack, terror till 08-or, äggning,  till bussen, en snygg kille och en vandring hem med malin. var hemma strax efter två och då såg allting ut som ett bombnedslag här hemma. simon och hans kompis hade lan och dom lät aaallting stå framme och ruttna. jag tog inte bort det. en kul kväll helt enkelt.

idag. vaknade runt halv två och jag börjar direkt att diska, bädde min säng, plocka undan efter simons och sen sorterade jag tvätt. faaan va effektiv jag är. tror knappt det är sant själv. menmen snart ska jag väl äka frukost eller snarare lunch och det blir väl makaroner och pesto om jag känner mig själv rätt. kanske lite fetaost också.

senare ikväll ska jag vara med alexandra, vi ska se greys och äta ben&jerry's. mums. åh tror jag måste gå och handla idag. suck. nåväl, hörs! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0