say what you say, say that you'll stay.

då har man hunnit med att kollat på evelinas framträdande i gamla hederliga hjälmsta och sen åkt till danderyd och hämtat sebbe. känner mig väldigt väldigt trött sen igår och jag tror jag ska sova snart. ja, förmodligen ska jag sova snart.

i morgon börjar vi som vanligt tio och slutar halv tolv, men det blir en liten twist den här fredagen! vi ska nämligen till naturhustoriska med naturkunskapen och se på cosmonova eller vad det nu heter. det kommer bli en rolig upplevelse. sen ska jag vara med miranda, jenny och vendela. vet inte vad vi ska göra än men det återstår att se :)

nej, nu blir det till att ta bort mascaran som äckligt nog sitter klistrad på mina ögonfransar och sen borsta gaddarna långsamt och välgjort. har också laddat hem the grudge tre (stavning?) nyss. kommer ju dock inte våga se den själv. någon frivillig? godnatt och kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0