oh thank you. i hate you.

igår. hämtade barnen på sina skolor/förskolor, åt god middag, lekte, spelade tvspel, kollade på tv och somnade.

idag. vaknade vid tio till en tom underbar lägenhet. åt frukost framför tv:n, film: disturbia. den är bra. vid två tiden ska jag börja vandra för att hämta nora, sen teo. men vad ska jag göra tills dess? jag har inga pengar än, eller har jag? när kommer studiebidraget? hur som helst, senare ikväll ska vi äta på mcdonalds, kolla film(er) och äta chips och godis. kan bli kul, kan bli mysigt. i och med att dom har såå mycket fler kanaler än vi har hemma så bor jag nästan framför tv:n. antingen kollar man på nån film eller ett självklart val: disney chanel! love it. hm, kanske ska gå och nalla lite godis nu.. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0