NOT THIS TIME.


om man ska fastna för något par här så blir det höger längst ner för mig.
behöver jag ens förklara varför?

kan faktist inte påstå att jag hatar alla hjärtans dag. det är ju inte bara en dag då man ska/kan spendera med sin pojkvän/flickvän för att mysa och "visa" sin kärlek till den extra mycket, den är ju också till för att vara med vänner och familj. jag trodde jag skulle sitta och deppa i ett hörn med sorglig musik i öronen. visserligen tycker jag det är korkat att bara på en specifik dag då man ska mysa och visa att man älskar varandra extra mycket, varför inte bara hela tiden eller lite då och då? men still, jag kan faktist inte påstå att jag hatar alla hjärtans dag.
inte ens som singel.

kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0