lång text, just the way you like it!

igår. matte sen bajsfabrik. det var h e m s k t ! usch&tvi vad det luktade! anna och emma njöt mest i och med att det är den doften dom är vana med. MEN USCH vad det var äckligt! han som berättade alla saker var ju iuförsej sjuktrolig så det underlättade men ändå. aldrig, aldrig mer. efter det så var det en timmes hemresa som väntade, woho.

  

sen fick jag stressa hem i fem minuter tills det var dags att dra och möta elin igen. vi knatade hem till söderblom och där sattes vi i jobb på en gång! efter ett tag kom rushen, och shiiiiiit va jobbigt det var! och vissa var så otroligt otrevliga. "är du klar med den där" sa jag snällt till en tant, får tillbaks "nej!" med en vidrig röst. och sen så var det en gubbe? som spottade ut olivkärnor bara några milimeter från hennes hand. och sen kom alla "här, den här kan du ta" om deras tallrikar och allt. okej nu ska jag inte klaga mer, vi var ju där för att städa undan. haha. sen var man gaaanska slut vid nio tiden så då åkte vi hem. somnade strax efter tio = skönt!

idag. vaknade av mig själv kvart över åtta, whyyyy? snart ska jag göra mig i ordning för att åka till school. juste idag åker anna till new york, INTE OK! är så fruktansvärt avudsjuk. aja, efter skolan ska jag först på rep with the b&w och sen vara med alexandra. kommer bli kul. nej nu ska gå och försöka äta frukost nu. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0