god-mörgon-god-mörgon-!

idag anlände jag till skolan tjugo minuter för sent, woops. nu har vi skapande verkstad och då ska vi göra frågor om natur. det första som ploppade upp i mitt huvud är "gissa bajset", och självklart ska jag ha en fråga som lyder så! soma sitter och sjunger/dansar som en.. jag vet inte vad. men det är underhållande att kolla på.

sen efter det här så har vi matte i typ en trekvart eller så, sen bär det av mot lidingö och bajset! blir mycket bajs idag.. hur som helst. när vi har spytt klart där så ska jag hem (om jag hinner) sen vid halv fem ska jag möta upp elin för att tjäna lite money och äta god mat. visserligen ska vi städa undan tallrikar men det kan bli kul!

nu ska jag fortsätta med mina djurfrågor. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0