varje litet steg.

igårigårigår. var in the school och tjillade duktigt. stannade kvar med emmet i skolan och jobbade med rättskunskapen, gick väl sisådär. lite störande människor runt omkring en. sen vid tyyyyyp halv fem/fem så vart jag upphämtad av david, vi åkte runt lite. lämnade av eddie och en annan jag inte kommer ihåg namnet på.. sen iväg till honom och kolla på film. step brothers, och han älskade den, ha! sen klämde jag in lite high school musical också så jag är nöjd. sen hittade vi martin i en rulle också, kul! missade paradise hotel men jag är glad ändå. han skjutsade hem mig vid halv elva och jag somnade nästan på en gång. tappade min ring i bilen också........................... fuck.

idag. svårt som fan att gå upp men jag lyckades ändå. började nio och skulle lyssna på nån waldorg pedagog som skulle föreläsa för oss i ungefär två timmar. fick oss att dansa och grejer, no fun. sen var det dags att träffa bo the ko och göra ett muntligt prov. fick kommentaren "ja det var ju inte lysande.. men det var väl okej då.." tack du! sen var det dags för åva vs tibble! det var kul som vanligt, dans uppvisningar, sjuka folk som skrek sig hesa och annat fint. jag gillade läget. tråkigt nog (men dock inte otippat) förlorade åva och gav segern till tibble. nåväl, nu är jag hemma och ska äta alldeles strax. har knappt ätit någonting sen gårdagens lunch så det kommer sitta fint! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0