save me.

en sjuk kväll igår. ett bandmys som i sort sett bestog av två boxar vin, en krögare, vinspelet, chokladpudding klockan tre, okänd men trevlig, inlåst i en kista, tjill på balkongen och mys från och till. sen efter mycket tjat från erik så kom mamma och hämtade oss och jag somnade runt fem. när jag vaknade hade jag en marängbit bredvid sängen och smulor i sängen. skönt. åt upp simons chokladkalender också. bra.

idag vaknade jag vid halv två och hade blott en halvtimme på mig att klä på mig och sen bli upphämtad av pappa t då vi skulle hem till farfar som fyllde år. trött som ett as var jag. väl där var det massa gamlingar så jag och simon förflyttade oss och hade trapphäng då vi spelade spel på hans mobil och drack läsk tills vi nästan spydde. det var najs. vart inget rep idag och lika bra var nog det. nu ska jag kolla på film, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0