lambretta.

igår. först skolavslutning, gillar lov. sen sjukt värt rep, hem till susanne och äta, springa till bussen och hem till linus som fyllt år! där befann sig lite människor, hann dock bara vara där i en timme om inte mindre innan alla skulle vidare till stan, pilot....................................... jag, erik, miranda och martin åkte till järnet istället, tror vi hade roligare än dem andra. tog sista tåget hem och jag somnade dirr.

idag. vart väckt av pappa t elva och försökte somna om. vid tre åkte jag och mamma till barkarby för att köpa julklappar. kom hem vid sex och tog tåget till stan för att möta jenny och miranda, middag stod på listan. det var gott och man vart mätt. awesome. sen åkte vi hem hit då pappa t sov borta, tjillade lite och nu är dem borta. ska nog sova snart. ska upp relativt tidigt i morgon då jag måste befinna mig i centrum på julmarknad och köpa bullar av bullgossarna vid tolv. alexandra gör mig sällskap. cosy. godnatt&kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0