kallakriget09.

det började som en mardröm. jag och jenny får syn på dem, vi börjar springa mot skogen och dem springer efter. rena rama skräckfilmen. vi gömmer oss vid en buske, dem går förbi. jag passar då på att springa åt andra hållet och bort ifrån dem. men nej, dem får syn på mig och springer efter med händerna fulla av snö. kastar mig i en snödriva, öser snö över mig. sen blir allt svart. nej men jag tycker att vi fick in ett par riktiga fullträffar då jenny inte låg i ett dike/buske och inte kan komma upp eller plaskade runt i vattnet.

gillar mest när sam på nått sätt lyckas svingar runt mig och att jag då får in en fullträff på linus ben, PAAAAOW! ninjaskillsen kom fram. en fin stund. kall som ett as fick man sätta sig på tåget, och självklart ska konduktören skämta om att det snöat mycket i och med att jag var så vit av all snö.

men det var kul och rond två är redan i morgon! då ska dem jävlarna få smaka snö. nu sitter jag här med varmchoklad och tänker tillbaka. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0