i get a little high with my friends.

nora lackar och hotar med att kasta ut mig genom fönstret om jag inte gör saft till henne och teo hotar med sax då han inte får mer godis och sen smyger iväg med telefonen och ringer och röstar på erik några tusen gånger. sen också när han sprejar ner mitt hår i sån där natusan kids, borstar igenom det och sen börjar fnittra och säger att han hällt i vatten, tvål och handsprit. tack. gillar dessa barn. nu vill han brottas, dvs han vill dö. sminket ska av först, kyss!



snygga barn!


Kommentarer
Postat av: mirandaaaa

hahah

2009-12-12 @ 01:24:22
Postat av: jenny

hahahahahhaha jag dör hahahha

2009-12-12 @ 14:38:27
URL: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0