heaven forbid.

i morse var vi, birds and words, med iiiiii v97. klockan tio i åtta skulle vi ses utanför. usch så nervös jag var och usch vad jag inte tyckte det gick bra. efter skiten så gick vi och satte oss på biscotti och hälften drack äcklig kaffe. ganska fint. hur som haver så åkte jag sedan hem och hämtade gympakläder och sen swich iväg till skolan. det var relativt tjill då vi bara satt stilla och sen lyssnade på en föreläsare som skulle prata om hennes cp-skada. men hon gjorde det väldigt klart för oss att hon inte var dum i huvudet, vilket hon inte var heller! det var en ganska rolig timme. sen begav jag mig hemmåt och har försökt plugga samhällskunskap men uppenbarligen går det inte lika bra som jag hoppats. otippat.

äh ska värma på lite food nu, pappa t kommer hem i morgon. skönt. i morgon har vi spelning också, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0