fire and rain.

igår. knallade runt i skolan och mådde bra. hända inte så mycket roligt vad jag kan komma på, tråkigt nog. efter åkte jag hem dirr och sen kom miranda och jenny, på order av mig då dem skulle hjälpa mig välja kläder tills kvällen. tycker dem gjorde ett bra jobb. stressade lite för mycket och vart sen upphämtad av joel och gänget och fräste in mot globala gymnasiet. lämnade grejerna och gick och åt pizza och var nöjda. sen var det bara flera timmar kvar tills vi skulle upp! allt sket sig, och då menar jag allt, så vi beslöt oss för att vara fittor och åka där ifrån. pratade dock med en som var ansvarig och sa det först. bilfärden hem var fin! joel visade sin (o)erfarenhet med bilförning. körde på fel sida av vägen och höll på att krocka, parkerade helt psyko och sånt fint. erik fann också sin kunskap i en spicegirls låt. bra! väl hemma satte jag mig dirr och kollade på ph avsnittet och jag kunde inte blivit gladare! fyfyfy för äcklet och yesyesyes att hon åkte!!

idag. första lektionen började tio och efter halva lektione vart vi tvungna att gå ner till källaren och vika kläder.... verkligen vårat jobb. sen var det luciagrej och jag måste påstå att dem spårade lite väl mycket denna gång. fula guppningar till sång, pepparkaksrapp(???!) och andra fulsaker. visst gav det oss alla ett gott skratt men det förstörde stämningen en aning. sen var det mat: GRÖT! yes! lycka. sen kollade vi klart på en film som jag inte kommer ihåg vad den hette men bra var den! mötte mikaela vid stationen, som vanligt, så jag slapp åka själv. men nu är jag hemma, ska alldeles strax ta tåget in mot stan och vara barnvakt till mina kusiner. pengarpengarpengar. aja ska packa, tjakyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0