december sex, tvåtusennio.

igår. började med att jag åkte till täby med mamma, simon och två små kusiner. hade planerat att köpa julklappar men så vart det dock inte. har inte köpt en ända julklapp än så länge, suuuuuug. sen fick jag ett ryck och åkte hem till alexandra, vi tjillade lite fram tills emma och pojkvännen kom och hämtade oss, droppade mig i centrum och jag åkte in till stan. hannes och martin satt på järnet och väntade på mig, det var mysig stämning och jag tryckte i mig en öl. sen köpte vi en irish coffee och det var ingen större höjdare där inte! sen efter några timmar så åkte vi hem. jag satte mig vid dotan och får sen ett samtal som säger att jag ska gå till vittra. sampan och limpan satt fint på en bänk och sen kom deras tåg, jag gick in, det ringdes på skype och sen somade jag vid halv fyra.

idag. klockan var ställd på elva och det var relativt jobbigt att gå upp utan att få sova ut. mamma och gänget kommer och hämtar upp mig, vi åker till täby. det vankas bio, medans simon och teddan gick på en bra film får jag sitta bänkad framför spöket laban med nora. score. efter en stund åkte vi hem och det var sagt som så att jag och pappa t skulle på hockey men vi var för sega så det vart inte av. har suttit här sen dess, lyssnar på j.m och börjar bli hungrig. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0