december fem, tvåtusennio.

gårdagen var nice. började med skola, rättskunskap. vi hade redovisningar om olika saker och vid en redovisning var det frågesport (kanske man kalla det) och det lag som svarade på flest frågor på en utsatt tid vann en aladdin ask. jag och emma förlorade. bra. men vi fick smaka. sen hade vi lite andra lektioner och sen slutade vi två. åkte hem en snabbis och sen iväg på rep. sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem till henne för att hämta upp vin, hem till pappa, ringa alexandra och se vad planerna är och sen skynda mig som fan in i duschen, välja kläder och sminka om mig. sen skulle jag hem till annika där alexandra och några var.

jag hade ingen aning om vart hon bodde så jag fick bli guidad genom telefonen men sen när jag gått en lång bit på väsby vägen så visade det sig att jag gått helt fel och då ville jag ta mitt liv. jävligtkall och jävligtensam var jag. bra. sen mötte jag i alla fall upp kvinnorna och vi begav oss mot tre kronor. vissa kom inte in pga egentagning(?) av alkohol. fint. det var första gången jag var där men möts man av en sjungande joel och hannes på en gång så känner man att man mår bra.

vart en och annan shot och liknande och jag skickade nog lite för många sms till en viss person, men jag skylle på eddie. vart kallad både lillsara och lillsebbe, det bevisade att jag egentligen inte har något eget namn. hela kvällen var asnice fram tills då dem stängde, det vart fight och vi var tvungna att gå. mamma hämtade mig och jag somnade vid tre kanske. nu sitter jag här och snaskar på godis. ska nog äta frukost, kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0