badboy.

somnade strax innan tio igår och när jag vaknade tolv timmar senare så hade jag sex missade samtal av erik, men när jag ringer tillbaks svarar han inte. ERIK! RING MIG! har du dött? det är din födelsedag så det skulle vara osmart. är fortfarande i stan och ska snart bege mig antingen hemmåt eller hem till davvvvan och baka. sen hem till pappa och äta middag med alla syskonen, cosy! ska försöka komma iväg och sola ikväll också, och sen en gång i morgon innan tåget till jenny går. hoppashoppashoppas att det finns tid för att fixa mitt satanshår i morgon! detta nyår kommer bli fint. bara jag kan komma på hur jag ska vara sminkad.


grattis kåmpis.
nora undrar varför du ligger här och tjillar? letar du efter mig???
kjam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0