åva vs tibble.

den här dagen har varit så bra så bra så bra. mest för att tibble tar snöbollskrig på så stort allvar, love it! fast dem kanske ska skippa att kasta stenar och dylikt. emma och några andra i klassen vart jagade runt skolan och var livrädda för att trilla och bli mördade av dem hungriga tibble-eleverna, stängde in sig på toan medans dem stog utanför och bankade och sparkade på dörren, en lärare tappade andan då hon/han fick en snö/isboll så hårt i magen, smällare kastades in på bottenvåningen, dem i matkön vart alldeles nerkastade och annat härligt! LOVE IT! sen ringdes det efter polisen så jag tror inte att snöbollskriget kommer fortsätta. tråkigt nog. jag och emmet sitter just nu i kulan och ska göra vårt projektarbete, har suttit i snart en timme och jag har dock inte fått så mycket gjort som jag hoppats. kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0