åh jag orkar inte.

julen har varit ruggigt bra. ett urval av alla fina julklappar jag fick är ett gitarrställ, capo, stämmare, converse, parfym, sjal, pengar mm. gillart. igår var en slapp dag och på kvällen åkte jag hem till jen för att sen ha snöbollskrig.. trodde vi ja. fegisarna tordes inte så vi kollade på film hos sampan istället. vi skulle försöka dygna. fyra, fem filmer tror jag vi lookade igenom och jenny försökte febrilt göra vattenpiperingar(?). sen vart dem andra allt för trötta och jag fick en förjävla magont så jag tog tåget hem vid åtta. soft.

alla planer för dagen ställes in för nu ska jag ligga död i soffan all day long, leva på alvedon och se på alla filmer som går. FÖRTROLLAD! jag är hungrig. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0