varsegod. erik.

ja igår hade ju vi som sagt spelning på harry fucking b fucking james. det var chill. emma och hajja kom in och hälskapade samt stöttade och jag var mer än säker på att jag skulle börja asgarva så fort jag såg på em för att hon gjorde någon ful grimars eller liknande. men överraskande nog hände det ej. ja.. jag var lite för nervös där en halvtimme innan och sen fortsatte det som aldrig förr. bad till och med erik ta bort låten då det bara var han och jag men ha bara skrattade och sa att det inte skulle bli så. tack. ja, det var väl allt.

den tjugofjärde september ska vi spela i skrapan. kulkul. då är jag arton också! woho! sexton dagar kvar. tja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, nöjd.

2009-08-25 @ 22:44:06
Postat av: venifer

är det arton års gräns då också? :(

2009-08-26 @ 16:47:39
Postat av: venifer

HOMO ´kom på att jag är i thailand då fuck.

jag kommer next next time!!!

2009-08-26 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0