it started out with a kiss, how did it end up like this. it was only a kiss, it was only a kiss.

igår. efter fyra hårt slitande timmar med matte så mötte jag upp alexandra, emma och elin i täby. dem shoppade en massa men jag som bara hade femtio kronor så vart det två tygpåsar, tolv kronor styck. jag var nöjd även fast jag ville ha så mycket mer. sen åkte vi hem till alexandra för att baka blåbärspaj. vart mer värma nån blåbärskaka i mikron, men den var go'! sen kom diiw och skjutase oss till brottby för att släppa av elin som skulle home. jahopp då har man vart i brottby för första gången (vad jag kan komma ihåg) också. det var soft. vart släppt vid tåget och åkte hem och sov som en stock i ett ensamt hus.

idag var det extra svårt att komma ur sängen. anna var i skolan idag så vart inte lika många uppgifter gjorda som igår. tack. sen så hade det flugit in en skata i skolan också så vi gick på skatjakt jag och anna. eller vi sa till vaktmästaren. flågelfan krockade in i alla fönster flera gången om och en gång så hårt att den typ bröt en fot och vinge. tyckte mycket synd om den samtidigt som det var lite kul.





det här var tydligen jag.
av anna då.


en val på hjul för att den låg på land.
av anna då.





tessa visste inte vad hon gav sig in på.
av anna då.


..men ändå bad hon om mer.
av anna då.


the hulk.
av mig då.


ingen bra kvalité på dem inte.
kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0