13:44

igåååår. det började med att alexandra kom hit och tjillade lite, sen kom sebbe och mamma och hämtade upp oss. vi åkte först hem till mammas kompis för att lämna henne och hämta upp en annan, och samtidigt passade vi på att få en rundtur i deras underbart stora och fina hus. jag är inte alls avundsjuk. sen åkte vi vidare till äppelviken i bromma där vi skulle jobba under kvällen, i ett slott. inte ett riktigt men stort var det. vi kom dit vid halv sex, plockade undan, ställde fram, hjälpa dem otroligt trevliga och roliga kockarna och sen började folken komma då det vart jobb konstant. vi tog några pauser då och då vilket var skönt. fram mot tolv tiden började dem flesta bli lite runda om fötterna och det är så det roliga börjar. jag sprang runt i höklackat hela kvällen så mina fötter var rätt döda då sebbe kom och hämtade oss runt två.

idag ska jag inte göra ett jävla skit, bara ta det lugnt och vänta tills rachel zoe börjar vid sex. looking forward to it, alot. men kyss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0