17:36

fredag. började hemma hos mig med malin, vendela, jenny och miranda. efter att ha kört ölspelet, pyramiden och dylikt så drog vi hem till sikke där det var lite folk. var där tills två någongång, körde in max och julia i jennys mammas baklucka och i var påväg till lindo där jag och mirr skulle sova hos ven. vart ett jävla as den kvällen vad jag hört, fint.

lördag. åkte hem hem hem och drack min dagliga dos cola light. drog sen hem till mamma och käkade underbar pizza, kollade på twilight och sen började letandet efter sibb. somnade vid tre. tack.

söndag. försökte sova ut men lyckades ej. vaknade och kastades in i pappas bild då vi skulle ut till landet och fira kusinen oscar. sen kom mamma, sebbe och simon och hämtade mig. vi skulle först till mongolia och äta och sen gå på bio, transformers två. hatar att jag ska behöva gå på toa tre gånger under filmen, missade lite pga det. höll mig dock typ den senaste halvtimmen och har man så liten kissblåsa som mig så känns det i princip som två timmar man sitter och kniper igen snippan. nonice.

måndag. idag var det första skoldagen. var inte alls lika jobbigt som jag trodde det skulle bli att gå upp, var ganska pirrig. fastän det inte var kul att börja skolan igen så ville några i klassen redan nu börja planera studenten så man vart lite pepp på detta siiiiista åååår! när vi slutat åkte jag och emma till centrum för att trycka i oss en latte då vi båda försöker lära oss gilla kaffe. men nu är jag hemma och ska välja kläder tills ikväll då vi spelar på harry b james klockan tio. kom dit och stödj oss. tack. nejmen jag måste trycka i mig käk också. fan, hatar att laga mat. öh, okej hejdå. kyss.

Kommentarer
Postat av: ven

åh fia vi är de sista kaffediggarna i bitchslappers ju. och LYCKA TILL ikväll!

2009-08-24 @ 17:52:25
Postat av: miranda

GOOD LUCK TONIGHT FIA OCH GÄNGET!

2009-08-24 @ 19:41:41
URL: http://scienceandromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0