"nej, när han är ledig sitter han bara framför datorn och spelar cs..... och farmville"

har vart på nova och repat till harry b som är nu på måndag. kom hem för ett bra tag sen, har spelat lite farmville på fb och försökt få allting att inte dö. under middagen som var nyss vart jag uppläxad om hur farmville funkerar av simon,  och nu har han lovat att ge mig saker. ska snart bege mig till mamma, eller kanske först ner till centrum och möta vendla, elin och jenk. oklart. men nån gång, antingen innan eller efter jag mött vendla, elin och jenk så ska jag/vi till mamma. tjilla lite med te, varm choklad, troligen popcorn igen och förhoppningsvis ett parti kubb med mirandha och gänget.

äh måste dra nu, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0