(kommunicerar via bloggen)





















taget ur systers blogg. min första tanke är: damn, she know me too well.
sen tänker jag också a) jag har faktiskt inte rört hennes/dina converse (konstigt nog) och vet därför inte vart dem befinner sig.
b) röd fransväska med nitar.. har lite dåligt minne, kan nog inte vara den bredvid mig.
c) åh.. det neonrosa linnet.. helvete vad jag gillar det jävla linnet. måste jag verkligen ge tillbaks det? kan alternativt köpa det av henne/dig om det kommer på fråga!
d) rååååkade olyckligtvis hitta den vita vippkjolen med blommor/fjärilar? inbroderar nergrävt i min garderob efter att ha blivit sur och bitchat tillbaks på mamma som anklagde mig för att ha tagit den. woops?
e) vi ska båda på popaganda. måste tänka ut saker som inte är hennes/dina som jag kan ha på mig.

Kommentarer
Postat av: sara

juste vill även ha: min coralloranga sjal med guldbrodyrer. den vita vippkjolen ska även mes till oslo.



kul! popaganda ska bli kul!!! vilka ska du gå med?

see ya

2009-08-21 @ 20:13:55
URL: http://kicci.blogspot.com
Postat av: sofia

okeeej, det fixas tills torsdag!

jag ska dit mer erik och några andra nördiga pojkar

2009-08-23 @ 01:26:02
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0